首先,我都知道唔係人人都接受用二手貨。有啲人話尤其BB用啲嘢,一定要最好。

不過,老實講,BB用品有好多時都係好似扑傻瓜咁,你乜都買黎比BB試,睇下BB鐘意邊樣。又或者你咩類型都買,睇下邊樣先係啱自己用。

高溫消毒煲係我考慮左好耐先買,首先,古時阿媽都係用水烚啲奶樽,完全有電子嘢用,當然係非常辛苦,但係又未至於辛苦死人,所以我當初都係諗住烚奶樽就算。

後來諗諗下,屋企咁鬼多蟑螂,我烚完都唔知放邊好,所以就買左個電子乾碗機,都係二手的,$80蚊,原先的主人因為覺得佢太細而出讓,真係有九成新。

我試左乾碗同用UV消毒,覺得都唔錯,打算之後烚完奶樽就放入去吹乾消毒。

 

經過左BB展後,有好多朋友都話其實烚奶樽個煲要全新,過程亦要有人睇住火,小心痴住個煲底,一個不留神,連煲連奶樽痴埋一起,咁就係咁先。

而且加上我覺得第時放工反黎煮飯,仲要煮埋幾個奶樽,真係好難攪喎,所以的起心肝再睇高溫消毒煲。

 

而家市面上已經有幾合一的煲,即係集暖奶、消毒、烘乾、收納於一身的消毒煲,而幾合一的價錢比分開買更平,基本上係新手必買PRODUCT。不過我已經有個消毒碗櫃,亦有暖奶器,實在唔需要幾合一。另外,我相信幾合一的東西係唔會比分開的好,以往經驗係二合一洗髮水用完都係要用護髮素;燒烤微波爐的烤焗功能亦唔及焗爐好,所以都係分開較好。

為左唔想太花費金錢,又美其名環保,所以我決定仔細睇二手市場。

奶煲黎講,最多人揀都係NUK、TT、AVENT呢三幾個牌子,尤其TT、AVENT以大同冇多餘間格而得到好多媽媽垂青,當然,二手市場就好多人出售呢三個牌子,仲有其他名氣冇咁大但又好實用的都有,二手價錢大約$50至$800不等。而我就揀左FISHER PRICE

介紹返個FISHER PRICE 高溫消毒煲

img1502558445317

FISHER PRICE係一個細細個就識的牌子,因為佢啲玩具真係賣到成行成市,而奶煲呢樣嘢,我諗佢唔係最專。

今次揀佢的原因有以下幾個

1. 我自己本身對FISHER PRICE呢個BRAND情有獨鍾,因為我曾經喺玩具反斗城打工,負責BB用品,所以同FISHER PRICE好有感情。

2. 佢原本的主人用左廿次都冇,個煲好新淨,冇發黃,原裝配件、說明書、盒子都齊晒。

3. 二手價$100,同類型二手貨唔算貴,就算真係唔好用,要黎蒸下手巾都可以。

4. 其實呢個最重要,呢個煲好夠大,一次可以蒸7個奶樽,上層可以蒸奶咀和配件,全程九分鐘攪掂,快捷。另外內籠都係冇多餘間格,第時啲碗仔餐具都可以放落去蒸杲

5. 佢原本的主人住喺我對面個屋苑,行過去交收唔洗5分鐘。

結果,我就係買左佢返黎。

今日我試左機黎,我之前飲住滴雞精啲玻璃樽仔放入去蒸,過程好快,好利落,落水開機,完全關機,得左,真係冇挑剔。

 

PS:我買呢個煲前,同時見到幾個都好心儀的二手貨,都係覺得呢個比較好。同賣家約交收,初時佢好積極,日子都約左,但係差在未CONFIRM時間。突然距離交收兩三日,佢消失左,留言幾次比佢都冇回覆,我仲好擔心佢唔賣比我。因為剛好係BB展,如果佢又唔賣,我又睇唔啱第二個二手貨,我就要趁BB展買減價貨。忐忑左好耐,去到星期日,我忍唔住,拎左個靈擺黎問,到底果位賣家會唔會賣比我,結果靈擺話會,所以星期日我去BB展睇完一輪都冇落注,我心諗,如果靈擺唔準,我唯有星期一BB展LAST DAY再入場買個煲。結果,賣家星期日晚好夜終於覆左我,佢冇留意留言,佢以為約實左我星期一了,不過佢忘記左未約我時間。好在,最後都交收成功﹗真係要感謝個靈擺比左一個答案我﹗等我唔好咁慌,冷靜啲唔好胡亂消費﹗

arrow
arrow

    ChickenTailBun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()