close

身為孕媽媽,如果打算去bb展大肆購物或玩,首要條件係要夠壯健同埋有人陪。因為一個人去實在太危險,場內咁多人,萬一唔舒服或者比人撞親都唔好啦﹗

今年的bb展喺2017年8月4日至7日舉行,地點一如以往係灣仔會展,住喺柴灣的我,覺得自己享有左地點的便利,結果,一去就去左兩日。

我本身係一個都幾唔鍾意迫的人,不過每年書展我都會去,因為可以買到自己鍾意o既書,或者買到一啲一直好想買又冇減價的書。

今年終於要做媽媽,所以都去bb 展見識下。

抱住見識下的心情,我去到竟然有意想不到的驚喜,而且滿載而歸,以下係我呢兩日所有的戰利品。

 

20170806_223040

{我覺得自己都好厲害,可以拎到咁多嘢,呢度只有不多於4份1係自費購買,其他都係贈品}

 

因為咁好戰績,所以我決定要寫一篇bb展孕媽媽攻略。

我係8月5日去bb展的,門票係由oxford path 玩facebook 遊戲換返來的,有兩張,和大大一齊去。以下係我今次攻略的要點:

事前準備 - 

- 事前報講座,抽獎,期望拿到免費門票

- 報名媽媽會的講座,完場可能會派發門票

- 雖然會展場內有野食,但係冇位坐,孕媽媽中場外出午飯或休息要去詢問處蓋印,可再進場

- 必須買Coupon book,裡面會有好多購物優惠券、遊戲券、試用品換領券

- Print 定兩款個人資料label,一款係只有英文名,電郵,電話;另一款用全名,地址,電郵,電話。第一款係比啲你唔想佢會聯絡你,但係又好想換佢份贈品嘅公司,例如幼  稚園,保險公司;另一款係一啲你真係對佢啲product 感興趣嘅公司,例如尿片商,奶粉商或同你個人喜好有關的公司。

- 手機要帶尿袋/充電器,因為啲攤位會叫你係咁like facebook,會用好多電。

- 如果唔怕樣衰,拎架有座位嘅買餸車去,一來可以拎禮品,二來排隊太累可坐下。

- 要拎一個行李箱,因為啲禮品有大有細,零零碎碎,雖則有好多特大環保袋比你,但都好重、好容易撞到啲孕媽媽。

- 要帶定懷孕證明,尤其喺頭五個月,因為唔見肚,啲攤位職員辨識唔係你係咪孕媽媽,有證明方便職員check 。(真係有啲媽媽唔知渾水摸魚定係真係冇帶證明又唔顯肚,結果參加唔到一啲攤位活動而發脾氣或口角,無謂啦﹗)

場內攻略 - 

- 入到場要花些少時間睇一睇個Coupon   book ,睇下邊啲禮品自己想要,然後就排果份禮品。首先係排左大公司先,例如今次我最想要雪印送嘅bb 車蓆。最好你有兩個人,放低老公喺度排隊,然後再去一啲細公司嘅攤位換啲有限量又有價值嘅禮品。今次我就喺佢排緊隊果一個鐘入面,拎埋佢本coupon book 換左手工皂、welenda 尿疹膏sample。換到咁上下時間就返去雪印玩遊戲,好省時間。

- 續上項,到老公排到咁上下,你去replace佢玩遊戲(都玩十至十五分鐘),佢就可以拎住兩本coupon book 去換禮物,又拎左一堆口水肩、紗巾等。

- 有部分攤位要攞籌再在指定時間換禮品,又有啲預先登記,所以要睇睇個coupon book,如果唔到你行到去冇得換又浪費左時間。

- 如遇攤位截龍,先詢問有冇拿籌的制度,詢問重新排隊的時間,和按現場等候人數而留下一人等候,待開隊時立即排隊。而另一人當然繼續會場博殺。 

- 在排隊時才整理袋子,每個攤位拿一下東西,便會有很多袋子,但如果停下來整理真的頗浪費時間,所以在長龍時整理最好,再順道看看單張,不用的就還給攤位或環保回收。(今次我地向攤位退回左兩罐君樂寶奶粉,因為我地未有打算比bb飲奶粉,拎住太重,所以就退回攤位)

- 換禮品要精明,有啲攤位會送啲好求其的禮品,例如原子筆,1ml 潤膚膏sample ,迷你相架果啲,呢啲就唔好浪費時間或浪費你嘅個人資料,索性唔好換。要換就換啲有價值同用得著嘅嘢,例如嬰兒用品,媽媽用品,品牌起碼有一次用量嘅sample 等。當然,最好就好似啲大品牌奶粉商送出保溫杯,涼蓆,dha 丸,包被等等。

- 買嘢要貨比三家,有時bb 展有好多嘢特價,但係例如乾濕棉、濕紙巾等,喺bb 展未必最平,最多只可能係包送貨或者平均平幾毫至一幾蚊,咁又何必一次過買幾箱喺屋企呢。

- 熱情Exchange。 有時我地會拿到一啲禮品可能未必需要,或者果張coupon 你用唔著,可以嘗試同附近啲媽媽交換或贈送,咁樣就可以各取所需。例如你兩人去玩攤位,換了兩張一模一樣的吹氣沙發,別人同樣換了兩個同款的水壺,剛好大家交換一下,就可以有兩款了。在會場我就遇到一位趕著離場的媽媽,她將自己的coupon都給我了,我又換到更多禮品。又譬如有一位同胞問我在哪可以拿到特大環保袋,我二話不說給她一個,因為自己也已經有五六個了,分享也很好。

後記:

- bb展要去玩兩日,除左貪心貪玩之,第一日去換禮物,本coupon book 有成四百頁,當你換四分一,都要換一百次。然後仲有啲攤位要排隊,所以第一日只可以做呢啲。第二日就係要換返或再換多次自己要o既嘢,同埋認真睇下有冇嘢要買,同埋認識下新product。

- 我今次遇到的問題就係有啲嘢唔知買唔買到,例如高溫消毒煲、參加臍帶血庫等等,都係好重要驅使我去多一次。其次就係我真好想聽美贊臣果個媽媽講座,題目就係關於基因test 、臍帶血、敏感,仲有果個我好想要o既哺乳枕,所以我決定再去一次。

 

arrow
arrow

    ChickenTailBun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()