早上九點出發,到達機場已經11點,種港島去機場就係咁。用左HK express 網上check in ,去到托運件行李就得,登機時間係12:35,閘口512。

趁有時間,咪咪去左佢個環亞貴賓室大吃大番,我就行左15分鐘去食burgerking 。上機後好平安地訓下覺就到了。

去到福岡機場,一出閘就有免費接駁巴士去地下鉄站。去到地鉄站買左張one day pass,要620yen,可以一天內放題任坐。我地由機場往福岡空港方向,到大濠公園下車,下塌sunline 酒店。

Sunline 酒店就在大濠公園站的五分鐘內腳程,附近還有便利店,裡面都是有熟食可選購的。我們訂了一間大床房,但大床是一張四呎床,剛好平放兩個枕頭,比較細小。洗手間是太空倉feel,有洗patpat 廁所。

放低行李,用返張one day pass 坐地下鐵去博多站,主要係要reserve 遲幾日坐JR的位置,聽說有做reservation 就可以有位坐,坐喺reservation席,如果冇做到呢個動作,就要坐打游擊位(free seat)。喺JR 售票處附近有位職員專責招呼遊客,仲有中英韓文嘅reservation form,不過果張表嘅中文譯本用字同我地傳統中國或香港或台灣有啲唔同,建議睇英文版比較易理解。
完成在博多站的任務後,我地再坐地下鐵到中洲川端站,目標係食總店的一蘭拉麵。我地選擇左面壁思過自修室的卡位,喺二樓買票後,填左自己喜歡的口味,按掣就會有人黎收票,然後一陣就有麵食。我對一蘭就冇乜意見,湯香濃麵爽滑咁囉,點都取代唔到大陸蘭州拉麵架啦。食完都係唔夠飽嘅我地,按左“替玉”即係加底,由790yen,添多130yen的加麵錢。呢種文化都幾得意,同我地食雲吞麵一樣,唔夠飽可以加底。再食完我都係未滿足,去了買蒸蛋糕,真心無特別,87yen一件新屎坑淺嘗。

img1503504698602
@@第一個學識的日本文化是:加底 = 替玉 
因為拉麵對我呢啲港客黎講真係太細碗,仲得果兩片肉,要加底先夠飽。

食完嘢行左幾間藥妝店,經已八點幾,附近啲店都開始打烊,為左聽日嘅賞櫻活動,我地去parco地庫的超市買左麵包、牛奶同士多啤梨。返到酒店經已十點幾,立即享用左包士多啤梨,堅好味,香甜、無渣、冇乜雜質。

完成第一天的行程,明天希望可以賞櫻,完。
arrow
arrow
    文章標籤
    福岡遊 唐津城
    全站熱搜

    ChickenTailBun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()