close
原定去大濠公園賞櫻,去到公園門口只可觀雨,都係返去先啦。

我地食左啲野餐麵包同牛奶,然後徒步行去天神。中途左hea 又hea,hea到去長濱鮮魚市場。魚市場有一座商用樓宇,樓下有堆餐廳,我地就走左入一間(唔知咩名)度,因為真係好多打工仔幫襯,唔好執輸。

入到去原來佢冇中英文Menu,當我地好努力咁Google translate時,隔離位兩位中年香港夫婦終於出聲。佢地話有張英文翻譯可以比食客自行翻譯。不過我地聽完佢地分享之後,決定跟佢地食。我地點左1620yen 嘅刺身飯定食同埋870yen天婦羅定食,而好出名嘅新鮮煮鯛魚我地就冇食嚕,因為我地唔識吐魚骨。刺身飯有嘅刺身包括三文魚兩件、吞拿魚兩件、熟蝦一隻、鯛魚兩件、魷魚一件和埋一片海膽,人生第一次食咁好食最新鮮嘅刺身飯,真係好驚喜。另外天婦羅就有兩件炸、兩件炸蝦、一件尖椒、一件茄子同埋一件蕃薯。魚天婦羅從未食過,好鮮味,係油性魚黎,但唔肯定係咩魚,而隻蝦係新鮮蝦黎,唔係食日本放題果啲急凍蝦,真係好吃到流淚。呢度餸嘅份量ok,但係如果多啲飯就更飽啦,但味道一流。

img1503505197172

呢個天婦羅啲魚同蝦係有鮮味架﹗唔係我地平時放果啲急凍蝦﹗

img1503505232081
大大話剩係食呢粒海膽都值回票價

食完午餐大約1:30, 我地冒雨步行去天神駅,目標係去天神地下街同一帶嘅商場。距離aeon 仲有一條馬路之隔,我地比一間好西洋嘅麵包店吸引左,重點係間店好靚,仲有款麵包都可以試食,我地衝左入去食包。呢度啲大舊麵包大約四十蚊港幣左右啦,我地最後揀左袋朱古力合桃脆包,盛惠500yen。一路行一路食,我地就咁就行左aeon 同相連嘅兩個商場,仲喺超市買左啲熟食做晚餐。食飽後方發現未去天神地下街,所以又急急忙忙走去。

天神地下街係一個賣潮流服飾嘅地方,一件衫大約3000yen左右,但我地到達嘅時間太晏了,大部分店都關門了。地下街有一間芝士撻店,即係我地sogo排長龍果間,一個撻216yen,平香港幾蚊架,即食。食到滯埋之後,我地再去唯一仲未關門parco 商場下嘅餐廳睇下有咩食。呢度係潮食集中地,而家價錢豐儉尤人,所以一定搵到啱心水嘅嘢食。睇完一輪,我地都攰了,所以打道回府,晚安。
arrow
arrow
    文章標籤
    福岡遊 天神遊
    全站熱搜

    ChickenTailBun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()