close
呢篇已經係後記,因為囡囡已經提早喺今個月六號出左世啦﹗
今日就UPDATE返我喺東區醫院生BB實際上走佬袋需要啲乜。
 
首先,要有個行李袋 
記得我老爺未走人之前,每次入院佢都拎個康泰旅行社的行李袋,但係打從我第一次去外遊,都未試過跟團,所以我並冇行李袋。
 
咁用咩代替?今時今日,香港人總一個旁身,就係環保袋。去BB展時HIPP紀念品果袋嘢,最精華並唔係果三包催奶茶,而係佢堅韌無比的帆布袋,又大又實淨,用黎做走佬袋奶粉袋一流。
 
好,袋有啦,咁係時候睇下清單
 
隨身物品:
自己的ID CARD 、老公的ID CARD COPY、覆診卡(冇用到)、手機、耳筒(產後用)、充電器、紙巾、筆、紙、雨傘、外套、環保袋、鎖匙、銀包、八達通
 
入院個人物品:
牙膏牙刷、梳(必須有,生完姑娘會幫你一家三口影第一張全家福,務必梳靚個頭)、潄口水和牙線(冇得用我會崩潰)、洗面膏、即棄洗面巾、卸妝水(入院當日黎唔切化妝,結果冇機會用)、化妝棉、爽膚水、GEL CREAM、防晒(出院用)、眉筆(出院用)、HAND CREAM、衣服、內褲、內衣、拖鞋(必須有)、襪(必須有)、保溫杯(必須有)、炒米茶包
 
 

其實以上各樣大部分都係我日常生活用品,真正產婦需要用的東西係以下呢幾樣嘢。包括:

1. 產婦衛生巾(有扣) 至少要帶兩包,一包必須有扣,因為喺產房可能已經唔著內褲,方便助產士、醫生、護士隨時檢查進度

2. 床墊 - 至少十片,要黎墊住羊水、血等等

3. 網褲 - 產前產後要黎HOLD住條M巾,至少有四條,因為除左惡露之外,可能會尿失禁,備多幾條穩陣啲。千祈不要在醫院洗網褲,好缺德和樣衰

4. 沖洗瓶- 姑娘見到會話用呢個唔足夠沖洗惡露,佢會要求、提議你開花灑沖洗陰部,不過下下淋濕個身都幾煩,同埋會好累,好想去完洗手間就再訓過,所以帶個沖洗瓶沖下都好。

 

img1500977941944

介紹返:呢個係我精心挑選o既沖洗瓶,通常大家會買果款類似甜醬樽果個牌子x 儷,但係我幻想不到點樣可以由下而上咁噴個傷口。而我揀嘅呢款原本係用黎淋花,用呢個返而可以由下而上咁沖洗。價值$12

img1500978129026

 第二樣係床墊,喺教協買,十片都係$26.5,非常經濟。

img1500977794406

第三樣就係網褲,呢個擺明玩嘢,我上網買的,$4一件,但係佢造工真係非常粗糙,我以為賣家寄左塊破布比我,試穿過,我對肥肶位置橡筋位都幾緊,但係因為緊,佢應該可以碼住條衛生巾唔好走黎走去。另外,我後來再買多左一PACK OIO的網褲,因為突然覺得如果三日兩夜的日子整污糟左網褲,冇理由喺病房洗血褲咁肉酸,更加唔可以指望老公會咁叻走去幫你買幾條網褲反黎。希望留醫院果三日兩夜黎招呼護士的要求。

另外仲有最重要的產婦衛生巾就無需要Show 出來,因為超市只有一個品牌高潔x $24.9一包,人人都知的了。

我咁買法都用左約$100,實際唔算平好多,只係可以揀到自己用開衛生巾果個牌子,同埋自己選沖洗瓶。

 

仲有其他產婦需要用的東西仲有:

廚房紙巾 - 爬文睇返黎,因為廚房紙巾比較柔軔,用黎抹下體比較吸水和不易穿破,對個傷口好啲。(後記:呢個真係超級有用,我到而家處理惡露都仲用緊,抹落去夠輕柔、又唔穿、又易吸水,真係超掂,不過各位東區醫院的媽媽,千萬不要丟去廁所沖,沖唔走,掉垃圾筒)

濕紙巾 - BB和媽媽都用得著,BB要抹屁屁、媽媽要抹走乳房上的汗水,等BB唔好食埋啲汗水同老泥

火酒 - 餵奶前抹下個乳房,乾淨啲好

收腹帶 - 為著美麗的身型和減少子宮復位的痛楚,要帶埋去紮肚

毛巾 - 萬一真係忍唔住要沖涼洗頭,又或者入院第一時間未生得都要沖涼時用 (後記:醫院要求產婦用花灑沖洗陰部,所以要有毛巾抹乾返下肢)

奶泵 - 爬文睇返黎,我覺得可帶可唔帶,我會帶SILCONE BREAST PUMP,因為第一、二日我地未識得點教BB啜奶,可以試泵奶。

 

咁樣執執埋埋都一大袋,誇左啲,最後我自己日常用品好多都冇用到,主要因為真係太累了,同埋要不停照顧BB,唔得閒打理自己了﹗

另外有啲物資要加碼,包括床墊,果十片BB未出世已經用左八片,所以要再買黎;產婦衛生巾,一共用左三包,網褲用左3條;廁房紙巾,用左1卷;仲有大保溫壺,東區醫院唔會為產婦提供滾水,只有偏熱的溫水和冷水瓶,如果要沖炒米茶和飲熱水,請自備保溫瓶,可以朝早請姐姐入一瓶熱水,下午請家人去CANTEEN 入一瓶滾水,咁就夠一日飲了。

仲有大家可以考慮拎埋充電尿袋,因為醫院見到病人用插頭會阻止,有個尿袋就唔怕手機無電。

暫時係咁多先。

arrow
arrow

    ChickenTailBun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()