close

今日唔知發生咩事,十點去到全院滿座,想搵個位坐下都冇。

 
平時黎到大約半個小時走得,今日等左一個鐘,前面仲有三十幾人未睇,真係oh my god!
 
上星期五又去Staff clinic 睇驗血報告,仲係有輕微貧血,幾乎比醫生的左我去急症。我都覺得奇怪,我同醫生講,近來都仲有頭暈、氣喘、乏力的情況,不過之前健康院啲姑娘話好正常,個bb 會扯左啲血同能量,所以冇乜嘢,休息下就得。
 
醫生一路聽又冇理我不停打字,我仲以為佢覺得我吹水,點知,原來佢打緊封轉介信,要我立即去急症。
醫生話我已經有鉄丸食,冇可能補唔返,所以懷疑我身體有問題。不過,事實係,我好少食足分量,所以,我今日決定要問下健康院姑娘。
 
等到12點,終於有得見到姑娘,姑娘睇住我份REFERRAL,就話冇乜特別,好多孕婦都有呢個情況,應該冇乜所謂,然後,佢話,你都係出去坐下,醫生一陣見你。
見到醫生,醫生問,你果日睇果個醫生好後生架?佢冇常識架咩?佢唔知大肚婆係會唔夠血架咩?你繼續食啲補充品就得架啦﹗最多食多兩舊牛肉囉﹗唔會有事架﹗
 
聽見醫生咁講,我真係放心晒,因為少少貧血係唔會影響生產。
 
不過,第二件PK的事發生了﹗姑娘話我中左B鏈﹗
雖然佢立即安慰我話好多女人都有感染B鏈,係冇唔舒服、冇病癥,但係就要喺生得果時同醫生講中左B鏈,醫生要打抗生素黎預防BB 感染。
呢層我就有啲擔心,因為我本身有藥物敏感,佢打呢隻抗生素唔知我受唔受得,當時我呆左唔識得問清楚姑娘,下次覆診要再問。
 
 
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    B鏈 懷孕貧血 37週B鏈
    全站熱搜

    ChickenTailBun 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()