close

認真玩嘢﹗

話說啲BB喺初期大得好迅速,咁慳儉的我,當然喺朋友群中收集BB衣服,都收集到二、三十件,又衫又褲又毛巾又被仔,全部都細細件,所以我一口氣掉晒去洗衣機洗左佢。

之前得意洋洋地買左十隻衣架比BB,以為少少地用住先,點知,真係太少。

我唯有用埋我地啲大人衣架,一個衣架掠兩件,再用晒全屋所有衣夾,同啲BB褲浪果啲小啪鈕,好似倒掛金鈎咁掛住啲BB衫。

 

img1504422260633

睇到都覺得自己神乎其技,不論空間使用或是物資使用都一流﹗

BY THE WAY,BB 啲衫仔真係好難摺,呢埋衫乾左之後,我點樣都摺唔靚佢,尤其係每個牌子啲SIZE都不同,有啲係0-3M、有啲0-6M,有啲因為朋友比,混合晒咩SIZE都有,又有啲已經CUT左牌,攪左半個鐘都攪唔掂。真係頭痕。

 

arrow
arrow
    文章標籤
    嬰兒衣服 掠BB衫
    全站熱搜

    ChickenTailBun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()