close

近來多左同一啲已經有小bb的朋友聚會,主要因為要交收啲bb用品。

大家講黎講去又係講緊坐月的問題,大部分都會問「你阿媽黎唔黎同你坐月?」「你奶奶黎唔黎同你坐月?」「你有冇請陪月呀?」。

聽呢個問題聽到我都煩晒,我解釋左無數咁多次,我真係覺得有個人喺度,我仲覺得煩。

大家會講:

- 你自己攪唔掂架﹗

- 你會好攰好虛弱,你做唔到咁多架﹗

- 咁你都要食嘢、阿b都要餵奶換片

下刪一千一百萬字。。。

但係,其實,我都唔知係我怪異,定係會有其他媽媽都會好似我咁,唔喜歡屋企有其他人。

可能性格問題,或者我真係獨家村,我真心唔接受有其他人喺我屋企,尤其果個係女人,或者係長輩。

之後就會有人話,咁請個陪月啦,受薪,冇咁多聲氣,你可以叫佢做嘢。

但係,有一個陌生人,喺你屋企裡面,攪你個b、攪你餐飯、攪晒你全屋的水電煤,乜你覺得仲可以休息嗎?

有個朋友上黎坐,你都招呼佢飲杯水。有個朋友喺你屋企,都會拎你屋企啲小搬設黎睇下啦。

何況係個陪月阿姑?﹗佢總會打開你個廚櫃拎你啲餐具廚具黎用,因為佢真係要煮野。

佢會開大你個水喉洗野,因為佢真係要洗野。

佢會開大個火煲嘢,因為佢真係要煲嘢。

佢會去街市同你買貴餸,因為你真係要食好野。

雖然佢一切都為你好,但係呢種行徑係我最害怕,因為呢啲都唔係我一貫的生活習慣。當有一個人可能會咁做,我諗到都覺得restless,何況仲話可以休息訓下。

如果一個唔好彩,請左個嘮嘮叨叨的阿姑黎做陪月,黎到話你呢度唔啱果度唔得,我真係多得你唔少。

一諗到有人喺到吟吟尋尋,我覺得我精神疲勞比起身體的疲勞更大,

而且,呢位陪月員仲係受薪,即係貼錢買難受,

點解仲要我咁做喎﹗

arrow
arrow
    文章標籤
    自己坐月 近仌_
    全站熱搜

    ChickenTailBun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()