close

終於有機會學人寫下空瓶記,今日嘅主角係bio oil 百洛油。

 
首先,到目前為止,仲有三十日就到預產期,我除左以前啲肥妹紋之外,基本上冇生過任何一條妊娠紋。
 
我所用嘅Product 係有bio oil 同 clarins stretch marks minimizer 。由三個月開始至現在,剛好用完一支bio oil ,clarins 係大約六個月左右加入一齊用。
 
我嘅用法係好簡單,就係查晒成個肚、後腰,查到吳剛師父咁嘅款,之後再用clarins 薄查(因為太貴了),然後等15分鐘先著返好晒啲衫。
 
朝早我而家都會查一次Bio oil 先返工,要小心唔比啲皮膚乾燥。
 
So far 而家個肚仔都好平滑,係出左幾粒斑,我都好滿意個成果。之前醫生話我個肚仔都幾好樣,不過呢個月個肚仔會再大,都要繼續努力啊,唔好比機會佢生紋呀﹗。
 
所以已經有第二支Bio oil 就緒了。加油

img1505488082443

arrow
arrow

    ChickenTailBun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()